Een greep uit het reclameblok.
Door de jaren heen hebben wij onze tanden mogen zetten in flink wat merkcampagnes en tv-commercials. Soms one-offs, soms een drieluik, soms onder de vlag van een langlopende campagne. Dat deden we niet op eigen houtje maar samen met het team van de bureaus waar we werkzaam waren of als freelancers ingehuurd.
“Drie pils en één
zonnebrand alstublieft”
Een activatie voor Zilveren Kruis bij NATWERK
Wie kent het niet: zit je net lekker op het terras, gaat de zon ineens schijnen. Misschien heb je nog net een zonnebril bij je, maar zonnebrandcrème, nee daar denk je niet aan. Voor je het weet verbrand je. Daarom zet Zilveren Kruis zonnebrand op de kaart, in de horeca. Dus bestel een drankje én smeer je in.
Bekroond met een ADCN Lamp
〰️
Genomineerd voor twee SAN Accenten
〰️
Bekroond met een ADCN Lamp 〰️ Genomineerd voor twee SAN Accenten 〰️
Een activatie voor ASN Bank
bij Selmore Creative Agency
Vang de watermonsters
'Vang de Watermonsters' is een Citizen Science project dat de waterkwaliteit in kleine wateren in Nederland in kaart brengt. Samen met Natuur & Milieu ontwikkelde ASN Bank een laagdrempelige activatie om inzicht te krijgen in de kwaliteit van de vele sloten, grachten en zwemwateren in het land. We maakten een complex probleem laagdrempelig en leuk door een meetkit te ontwikkelen inclusief een leerzaam voorleesboek over Gup en de Watermonsters.
Bekroond met twee ADCN Lampen, een Esprix Award en een SAN Accent
〰️
Bekroond met twee ADCN Lampen, een Esprix Award en een SAN Accent 〰️
Bring Back Friday
Een campagne voor IKEA bij Buutvrij
IKEA riep mensen op om op Black Friday meubels terug te brengen in plaats van weer nieuwe te kopen. Hiervoor kregen de mensen een vergoeding. De oude meubels kregen een opknapbeurt om vervolgens weer een nieuw leven te starten.
Een Gouden Epica
〰️
Een zilveren en bronzen ADCN Lamp
〰️
Een Zilveren Esprix
〰️
Genomineerd bij DA&D
〰️
Een Gouden Epica 〰️ Een zilveren en bronzen ADCN Lamp 〰️ Een Zilveren Esprix 〰️ Genomineerd bij DA&D 〰️
Een campagne voor SIRE
bij Selmore Creative Agency
Dooddoeners campagne
De dood is een onderdeel van ons leven. Toch praat ruim 1 op de 3 mensen nooit over de dood. Terwijl het juist waardevol is om samen bij de dood stil te staan, erover te praten en elkaar erbij te helpen. Het gesprek aangaan verbindt en verrijkt, geeft rust, helpt bij rouw en verbetert de kwaliteit van ons leven. Daarom vroeg SIRE om een campagne te bedenken om het gesprek op gang te brengen.
Bekroond met twee ADCN Lampen en een SAN Accent
〰️
Bekroond met twee ADCN Lampen en een SAN Accent 〰️
Nog meer
werk zien?
Bram & Louk zijn niet voor een gat te vangen. Campagnes, activaties en alles wat nog ter tafel komt, ze pakken het op. Maar ze werken ook gewoon voor reclamebureaus. Onder de noemer Louk & Bram.